A hagyományos üzleti célú kommunikációnak meszeltek, de mi jön ezután?
Mostani formájában pár éven belül teljesen leáldozik a hagyományos médiának (nyomtatott lapok, televíziók). Az itt elköltött hirdetés már most kidobott pénz. Egyszerűen nem jut el a célközönséghez. A 25 év alatti korosztály, akik 5 éven belül a jövő fogyasztói, vásárlói lesznek, már nem olvasnak print napilapot, csak online újságot (jó esetben), de a cikkekkel így is a legtöbbször a Facebook hírfolyamában találkoznak. Nem kapcsolják be a televíziót, a sorozatokat a Netflixen nézik. Kedvenc influencereiket követik a YouTube-on, a kedvükért még a reklámot is hajlandók végignézni. Rádiót is maximum a szüleik kocsijában hallgatnak, helyette a Spotify-t használják.
A barátaikkal Messengeren, Snapchaten, WhatsAppon, Viberen tartják a kapcsolatot, az életük fontos mozzanatairól készült fotókat az Instagramon posztolják, ha pedig jó állást szeretnének, felrakják portfóliójukat a LinkedIn-re. Azoknak a vállalkozásoknak, amelyek néhány év múlva is sikeresek szeretnének lenni - egyáltalán piacon maradni -, alkalmazkodniuk kell a megváltozott médiafogyasztási szokásokhoz. Követniük kell vásárlóikat azokra az új csatornákra, amelyeket ők használnak.
Ebben segítünk:
-
Közösen kialakítjuk az optimális marketing stratégiát
-
Megtaláljuk a cégednek a megfelelő kommunikációs felületet (Facebook, Instagram, Snapchat, Messenger, LinkedIn, Youtube) azt, ahol leghatékonyabban elérjük közönségedet.
-
Kiválasztjuk a célok eléréséhez szükséges eszközöket
-
Célba juttatjuk márka üzeneteidet
Miért pont velünk dolgozz?
-
Mert üzenetek célba juttatásában profik vagyunk (kollégáink több mint másfél évtizedes tapasztalattal rendelkeznek online és offline, írott és elektronikus kommunikációban, pr-ban).
-
Mert nem ígérjük, hogy újkori polihisztorként egyedül mindenhez értünk, de a csapatban minden szakterületre megvan a megfelelő tudású kollégánk.
-
Mert nem sablont adunk el Neked, hanem cégedre szabjuk a marketing megoldásokat.
-
Mert megtaláljuk számodra a leghatékonyabb kommunikációs felületeket. Egy műkörmösnek nem a LinkedIn-t javasoljuk majd ügyfélszerzésre, és az autóipari beszállító vállalat vezetőjét sem akarjuk meggyőzni, hogy az influencer marketinggel jár a legjobb:))